perjantai 16. toukokuuta 2014

Koulu alkaa hellittää! :3

Joo viimeinkin on pahimmat kokeet mennyt ja ensi viikolla sitten viimeiset 2 koetta. :) Tätä ollaan odotettu koko vuosi. :D Nojuu mutta tosiaan, valitettavasti äiti antoi minulle flunssan (asiaanhan ei varmaan vaikuttanut yhtään se että kävin kahtena päivänä peräkkäin suht. pitkillä kuvausretkillä...?)... Okei olen hoitanut itseäni Rozen Maidenilla, teellä, c-vitamiinilla, proteiinilla ja puurolla. (ja sipsillä ja limulla) Okei se siitä. Kävin siis keskiviikkona kuvailemassa Himekaa ja eilen Suiseisekia. Piti itseasiassa pistää ne Suiseiseki-kuvat tänään, mutta päädyinkin laittamaan Himeka-kuvat, joten tässä tulee...

Himeka - Dal Ra Muw

Himeka - Dal Ra Muw

Himeka - Dal Ra Muw

Himeka - Dal Ra Muw

Himeka - Dal Ra Muw

Himeka - Dal Ra Muw

... mitä? Luulitteko pääsevänne ilman...

Himeka - Dal Ra Muw
puukuvaa...

Himeka - Dal Ra Muw
kenkäkuvaa...

Himeka - Dal Ra Muw
ja vilkutuskuvaa? :D Oikein kaksin kappalein olkaa hyvä.

Himeka - Dal Ra Muw

Noniin, koska olen hoitanut itseäni hyvin pääsen huomenna miittiin Espooseen josta kuvia sitten joku kaunis päivä ensiviikolla. Sui-kuvat sitten joskus sen jälkeen.

Ja yksi asia, jonka meinasin unohtaa... Se nuket kertovat itsestään jutska. Muistin sen eilen kuitenkin ja tässä tulisi siis ensimmäinen osa, eli

SUISEISEKI

varoitus, saattaa olla hieman epäselvä mikäli ei ole katsonut/lukenut Rozen Maidenia. :'D

Suiseiseki

Olen tätä hetkeä odottanut, että saan viimein sanani maailmalle desu. >:D minä: no et nyt ihan maailmalle... HILJAA CHIBI! :< Annoit minulle näppäimistön joten häivyppäs siitä nyt hetkeksi kukaan ei kaipaa sinua täällä. minä: chibi sanot sinä... Multa menee hermot jos olet koko ajan siinä häiritsemässä desu. :< Huijasit, sanoit että saan ihan rauhassa kirjottaa desu! D:

Toi chibi antoi siis sellaisen tehtävän, että voisin kertoa itsestäni tässä desu. Se otti muuten minusta hyvin epäedustavan kuvan ja eihän se oikein osaakaan mitään, olisi vain antanut minun ottaa sen kuvan kun olen kuitenkin sata kertaa taitavampi kaikessa. Ainiin piti kertoa itsestään desu... No joo, olen siis kolmas Rozen Maiden-nukke ja oikeastaan minulle on epäselvää mitä teen täällä aivottomien kodissa desu. Minun kuuluisi olla viisaiden kanssa, kuten esimerkiksi kaksoseni Souseisekin, josta ilkeä omistajani on sanonut, että ei tule hankkimaan häntä tänne. :< Chibi-Ichigonkin seura meinaisi kelvata paremmin, sitä on sentään kiva kiusata. (Okei Luciaa on aika hauska se on niin hölmö desu. :>) Ja jos ihmettelette kumpaa Luciaa tarkoitan, niin tota mun kokoista. Jos puhun tuosta tyhmeliinistä joka on ottanut nimimerkikseen saman kuin nukkensa nimi, niin puhun luultavasti ääliöstä, idiootista, chibistä tai jostain muusta desu. minä: kiitti vaan. Ja taasko se palasi desu. .__________. jättäisi nyt edes hetkeksi rauhaan. No muttas. Täällä on siis typerää väkeä, Chibi-Hime on ihan ok seuraa välillä mutta joskus sekin on tosi ärsyttävä desu. Sitten kun se tyhmä ihminen koskee minuun niin tukka lähtee irti ja menee sotkuun ja kaikkea, eikös se voisi vain jättää rauhaan desu? No eeeei kun aina pitää hiplata. >___< Olen ollut täällä jo kohta vuoden ja vuosi on ollut kamalaa aikaa. D: minä: just... oot kuitenkin viihtynyt. NYT OLET HILJAA SIELLÄ DESU! Niin no joo. Siis. Voisin taas vaihteeksi kertoa itsestäni desu. Olen siis puutarhuri yhdessä kaksoseni kanssa ja tärkeimmät esineet minulle ovat kastelukannu ja avain. On järkyttävää, että se tyhmä ei melkein ikinä ota niitä mihinkään desu. D: Viimeksikin kun olin jossain... mikä se oli joku matti? No sellainen kuitenkin missä oli monta chibi-ihmistä (yksi katteli ja kuvasi mun aluspöksyjä, mulle jäi traumat, ei ikinä enää desu D: minä: huomenna...) ja sitten muita nukkeja joista hyvin vähästä oli mitään järjellistä seuraa. Oli siellä yksi fiksu nukke, joka muistutti Souseisekiä, tosin muut olivatkin sitten melkeimpä toinen toistaan tyhmempiä. minä: Suiseiseki kukaan ei kohta jaksa edes lukea tätä joten lopeta jo... ... desu D:

Krhm... viisasta tekstiä, voitte huomata Suiseisekin kauniin ajatustenkulun. Desu. Jäi päälle... :'D Seuraavalla kerralla siis miittipostauksen merkeissä ja varmaan Lucian esittely sitten. :3

4 kommenttia:

  1. POSTASIT I've been waiting for this B3

    Himekaaaa <33 en sano enää että se on ihana koska olen sanonut sen jo vähintään kolkytneljätuhatta pilkku kuusitoista kertaa, mutta se on ihana <3 Kai tuot sen tuonnäköisenä miittiin? ;__; söpöpöpö. Missä sä muuten aina kuvaat, kun sun kuvauspaikat näyttää aina niin erilaisilta? :"3

    Pakolliset puukuvat, kenkäkuvat ja vilautusk- vilkutuskuvat 4evah :"D

    Tähän väliin sellaista että Rozen Maiden on parasta flunssalääkettä ikinä XD mullakin oli koeviikkonuha ja RM paransi sen. Loppu hyvin kaikki hyvin. Eiku.

    Ja Suiseisekiosio. Repesinkö vai repesinkö? XD Mahtaisinta ikinä oikeasti, oon lukenu ton nyt viitisen kertaa ja edelleen nauran vedet silmissä. :"D en nyt tässä sen pidemmälti Suin syvällisimpiä mietteitä kommentoi mutta ööpöö sanon että loistavaa.

    tsihihoho Sui huomenna saat taas kärsiä sen kauhean chibi-ihmisen joka salakuvasi aluspöksyjäsi, seurasta 8))) Etkö olekin iloinen Sui? viehättävää huomata että Suiseiseki arvostaa minua. ...mitä

    Ja nyt kerron kauhean totuuden joka varmasti aiheuttaa Suille ne lopulliset pysyvät traumat: Azure näki ne aluspöksyt >8"D

    Azuren (hyvin hyvin hehkeä) kommentti: .______. usko pois tulisin sinne ihan koska vain mutta ei tuo päästä!! Meilläkin asuu pelkkiä kakaroita minun lisäkseni

    ...kiitos suuresti tästä Az.

    Nomutsiisjoo, see you (and Suiseiseki halusi hän tai ei >DD) tomorrow ^^ ja Himeka ja Lucia ja Sui etkö ole iloinen pääset kiusaamaan Chibi-Kanagawaa ja Chibi-Hinaa ja näkemään Azurea joka vaikuttaisi olevan Souseisekin (ja itsesi tietysti) lisäksi ainoa järkevä ja pääsen taas tutkimaan aluspöksyjäsi ja ---

    Desu. Kiitos nyt mulla soi ne Träumendin kovaa & korkealta kiljutut Chibi-chibi-Ichigoooo ja Desudesu kohdat päässä seuraavan vuoden X"D desudesudesu desu desu

    - en vastaa tämän kommentin mahdollisesta sisällöstä millään tasolla -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten tähän vastataan? :'D okei, ekaksi: Kyllä, Hime tulee tuollaisena. :3 Ja ööö... kuvaan... jossain? Entiiä yritän vaan ottaa mahdollisimman eri paikoista tai jotain.. en tiiä. :D Unohdin muuten mun flunssalääkkeistä lääkkeet... niitä on kyllä myös tullut popsittua. :'D Mutta RM on hyvää lääkettä. ;)

      Suiseisekista... Joo muilla tuskin on ihan noin paljon höpinää, Suilla taas ei oikeen mitään asiaa tossa. :'D Kyllä Suiseiseki arvostaa sinua hirveästi, kuten huomaat. Mutta Azuresta... Suin ei tarvi tietää kaikkea. :'DD

      Juu nähään ja kiitti kommentista! :'DD

      Poista
  2. Eäh Himeka on ihana♥ Suiseki... XD

    VastaaPoista